- Nauja
SRK 800 RR – supersportas, važiuojantis WSBK!
SRK 800 RR yra visiškai naujas QJMOTOR sportinis motociklas, kuris savo išvaizda ir našumu privers virpėti daugelio sportinių motociklų gerbėjų širdis. Tai yra mašina, iš kurios sukurtas specialusis lenktyninis automobilis, kuris nuo 2024 metų sezono dalyvauja WSBK Supersport čempionate QJMOTOR RACING TEAM. Sėkmingas dinamiškas ir agresyvus dizainas atėjo iš italų dizainerių plunksnos ir yra pavaldus aerodinamikai bei funkcionalumui, tačiau išlaiko aistrą detalėms ir stiliui. Žaismingas keturių cilindrų eilės variklis, kurio tūris 778 kub. cm ir 102 AG su Ram Air, stabdomas dviem radialiniais Brembo priekiniais stabdžiais kartu su 320 mm skersmens diskų pora! Motociklo rėmas yra delta dėžės tipo, pastatytas ant Marzocchi važiuoklės. Priekiniai slėgio sparnai sukuria papildomą slėgį dideliu greičiu ir taip pat pagerina mašinos stabilumą stabdant. SRK 800 RR yra labai konkurencingas dėl savo sportiško charakterio, tačiau jis taip pat gerai veikia kainos ir kokybės atžvilgiu dėl puikios techninės įrangos, kurią turi...
(NEMOKAMAS gali būti apribotas iki A2)
Eilėje keturių cilindrų variklis – daugiau nei 100 arklio galių grynos emocijos
Kiekvienas plento motociklas, turintis ambicijų važiuoti lenktynėse, visų pirma yra apibrėžiamas jo variklio. QJMOTOR šiuo metu turi galingiausią SRK 800 RR pavaros bloką, kuris yra galingiausias iš visos Europos rinkai skirtos produkcijos. SRK 800 RR yra 778 cm3 darbinio tūrio DOHC 16 vožtuvų eilinis keturių cilindrų variklis, generuojantis 95 arklio galias ir maksimalų 75 Nm sukimo momentą. Naudojant traukos įsiurbimą, variklio galia siekia net 102 arklio galias. Reikia paminėti, kad šis variklis turi didelį tiuningo potencialą, nes pasaulinėse supersportinėse lenktynėse šis jėgos agregatas akivaizdžiai turi dar didesnes galios ir sukimo momento reikšmes. Tačiau net ir atsarginis variklis pasiūlys nuostabų pagreitį, kurį siūlo šis geriausias mūsų gamybos motociklas.
SRK 800 RR galia NEMOKAMAI gali būti apribota iki 35 kW, kad juo galėtų vairuoti ir licencijos turėtojai. A2 grupė.
Hi-Tech funkcija - RAM-AIR smūginis siurbimas
Ram oro įsiurbimas arba RAM AIR taip pat yra būtinas sėkmingam lenktyniniam motociklui. Tai iš tikrųjų yra variklio „perkrovimo“ būdas, kai natūralus oro slėgis, veikiantis priekinę motociklo dalį, yra tiesiogiai įsiurbiamas į slėginį indą (oro dėžę) ir iš ten didžiausias oro kiekis patenka tiesiai į variklio cilindrus. Tada didesnis oro kiekis cilindruose kartu su didesniu mišinio kiekiu reiškia didesnį variklio našumą. Siekiant optimizuoti oro patekimą į oro dėžę, oro įsiurbimo angos yra centrinėje priekinio gaubto dalyje (didžiausio aerodinaminio slėgio vietoje) po išskirtiniais priekiniais žibintais, kurie suteikia varikliui pastovų ir tolygų oro slėgį. dideliu greičiu ir padidinkite maksimalią variklio galią iki 102 arklio galių.
Nepriekaištingas garsas su lenktyniniu charakteriu
Ne kiekvienas motociklas turi gerą išmetimo sistemą. Dėl vis griežtesnių emisijos standartų taip pat sunku pasiekti net gražų gilų garsą. Tačiau SRK 800 RR gavo puikų serijinį išmetimą, kuris taip pat turi puikų garsą, būdingą lenktyniniam motociklui. Kokybiškas išmetimo ir jo galo apdirbimas suteiks jums pasididžiavimą, o jums nereikės investuoti į sureguliuotą galą, nes su šia serijine išmetimo sistema, kuri nuo pat pradžių sukurta naudoti eisme, pasieksite puikių rezultatų. , bet ir lenktynių trasoje.
QJMOTOR traukos kontrolės sistema!
Kadangi SRK 800 RR turi variklį, kurio galia viršija 100 arklio galių, jis standartiškai gavo ir traukos kontrolę. Ši traukos kontrolės sistema apsaugo nuo nepageidaujamo galinių ratų slydimo greitinant motociklą skirtingomis sąlygomis ir ant skirtingų dangų, bet visose važiavimo situacijose. Užpakalinis ratas gali lengvai apsisukti, kai greitėjate ant slidžios dangos (ty kai galinis ratas sukasi greičiau nei priekinis ratas). Traukos kontrolės sistema buvo sukurta taip, kad išvengtų šio galinio rato sukimosi, dėl kurio gali būti prarasta motociklo kontrolė. Kaip ABS neleidžia ratams užsiblokuoti stabdant, ši sukibimo kontrolės sistema taip pat neleidžia galinei padangai slysti (taigi ir slysti). Kai žinote, kad sistema sureaguos nedelsiant ir teisingai, galėsite mėgautis važiavimu SRK 800 RR dar labiau.
Skaidrios spalvos TFT skydelis
Ryšys su išmaniaisiais telefonais
Tuos QJMOTOR motociklus su spalvotu TFT skydeliu iš 2024 metų modelio galima prijungti prie vairuotojo išmaniojo telefono. Šis ryšys veikia tiek Android, tiek iOS sistemose. Vairuotojui tai reiškia, kad jis gali atspindėti savo išmaniojo telefono ekrano turinį motociklo ar motorolerio prietaisų skydelyje. Tai gali būti naudojama norint rodyti navigaciją, bet ir bet kokį kitą turinį iš mobiliojo telefono. Jei esate reiklus vairuotojas ir norite rodyti navigaciją su esama eismo informacija, galite atsisiųsti QJMOTOR aplikaciją, kuri sumokėjus nedidelį mokestį taip pat suteiks jums galimybę naudotis šia funkcija.
Slėgio aerodinaminiai sparnai
Slėginiai aerodinaminiai sparnai yra ne tik dizaino delikatesas, bet ir būtina šiuolaikinio lenktyninio motociklo įranga. Ne tik lenktynių trasose, bet ir eisme jie sukuria prispaudžiamąją jėgą, kuri didėja didėjant motociklo greičiui. Šis slėgis veikia priekinę motociklo dalį, taigi ir priekinį ratą, kuris turi geresnį sukibimą su keliu tiek stabdant, tiek važiuojant posūkyje. Žinoma, tai taip pat pašalina mašinos kėlimą ant galinio rato staigiai įsibėgėjant Dėl staigesnės vairuotojo padėties ir dėl to mažesnio svorio, veikiančio priekinį ratą, SRK 800 RR naudojami ilgesni ir platesni sparnai.
Tiksli, pilnai reguliuojama Marzocchi važiuoklė
Lengvai reguliuojamas Marzocchi galinis centrinis amortizatorius
Aukštos kokybės ir tvirta galinė pakaba yra būtina greitam ir saugiam važiavimui. Žinoma, jo kokybė turi atitikti priekines šakes, o viskas turi būti paremta tvirta siūbavimo svirtimi. Galinis amortizatorius ir tinkamas jo reguliavimas leidžia vairuotojui išlaikyti motociklo kontrolę stipriai įsibėgėjant. SRK 800 RR turi standartinį Marzocchi galinį centrinį amortizatorių, kuris atitinka visus šiuos reikalavimus. Be to, jame yra išorinis reguliavimas, kurio dėka galite lengvai reguliuoti jo standumą net ir be įrankių pagalbos.
Visas lenktynių rėmas ir pasukama svirtis WSBK
Supersport pasaulio čempionato lenktynių taisyklės leidžia atlikti daugybę modifikacijų, tačiau svarbiausia – tai yra, motociklo rėmas turi išlikti gamybinis. Taigi galite būti tikri, kad rėmas ir pasukama svirtis buvo sukurti nuo pat pradžių, kad galėtumėte, kaip ir pasaulio čempionato lenktynininkai, išnaudoti visas dviračio galimybes, mėgaudamiesi puikiu SRK 800 RR valdymu.
Galingi Brembo radialiniai stabdžiai ir radialinis stabdžių siurblys
Išties galinga SRK 800 RR lenktyninių stabdžių sistema aprūpinta dviejų kanalų ABS ir didelio skersmens BREMBO diskiniais stabdžiais priekyje ir gale, užtikrinančiais saugų sustojimą bet kokioje važiavimo situacijoje, tiek kelyje, tiek lenktynių trasoje. Priekiniai dviejų diskų stabdžiai su dideliais 320 mm skersmens diskais ir radialiai sumontuotos keturių stūmoklių stabdžių apkabos užtikrina stiprią, tačiau tiksliai dozuotą stabdymo jėgą. Visa tai puikiai papildo galinis stabdys su 260 mm skersmens disku ir dviejų stūmoklių apkaba.
Pilnas LED apšvietimas ir agresyvi „keturių“ priekinių žibintų išvaizda
Kaip ir kiti QJMOTOR modeliai, SRK 800 RR aprūpintas Full LED apšvietimu – pradedant dvigubu priekiniu žibintu, per indikatorius ir baigiant išskirtiniu galiniu žibintu. Priekinės kaukės dizainas, LED juostelės dienos žibintai, bet ypač keturių akių pagrindinis žibintas spinduliuoja agresyvumu ir suteikia šiam visiškai naujam supersportui išskirtinio charakterio. Šiuolaikinė LED apšvietimo technologija nereikalauja priežiūros, užtikrina optimalų matomumą ir puikiai apšviestą kelią prieblandoje ir tamsoje.
Dinaminiai (nuoseklūs) blyksniai
SRK 800 RR turi gražius šešių diodų posūkio signalus iš gamyklos, kurie puikiai atitinka šio sportinio dviračio dizainą. Be to, jie jau turi nuoseklų arba, jei norite, animacinį mirksėjimo kursą kaip standartinę įrangą, kuri yra populiari šiuolaikinių motociklų ir automobilių savybė.
NORMAL ir SPORT vairavimo režimai
Pasirenkami degalų žemėlapiai (našumo režimai) leidžia vairuotojui keisti ne tik droselio atsaką, bet ir maksimalią variklio galią, kad ji atitiktų esamas vairavimo situacijas.
NORMAL režimas – šis režimas turi sklandų ir labai švelnų akceleratoriaus atsaką, todėl šis žemėlapis tinkamas važiuoti mieste, neskubiam vairavimui kaime ar lyjant.
SPORT režimas – kaip rodo pavadinimas, šis žemėlapis tinka greitam važiavimui keliu ar lenktynių trasoje. Reakcija į droselinės sklendės pasukimą yra greita ir agresyvi, kurią motociklininkai įvertins ypač sunkiai važiuodami.
Galinis LED apšvietimas ir aerodinaminis sėdynės stulpas
Specialiai sukurtas galinis LED apšvietimas atitinka priekinės dalies estetiką ir sukuria unikalų QJMOTOR super sportinių motociklų identitetą. Be priekinių ir galinių žibintų, žinoma, yra posūkio signalai ir kitas Full LED apšvietimas. Visos galinės dalies dizainas taip pat originalus ir originalus. Plonas, minimalistinis sėdynės stulpas su ryškiomis linijomis ir aerodinaminėmis ventiliacinėmis angomis išryškina grakščias SRK 800 RR formas ir pabrėžia stiprų šio supersporto charakterį.
SRK 800 RR - supersportas iš WSBK
SRK 800 RR varžosi supersporto serijoje WSBK su motociklininku Raffaele De Rosa! Taigi QJMOTOR Factory Racing lenktynių komanda pateikia unikalius duomenis ir informaciją, skirtą gamybos mašinai sukurti, kurią vėliau galėsite įsigyti.
Šviečiantys valdikliai ant vairo
Skirtingai nuo daugumos varžybų, SRK 800 RR taip pat turi praktiškus apšviestus valdiklius ant kairiojo ir dešiniojo vairo, o tai tinka pradedantiesiems ir patyrusiems motociklininkams. Su šiais apšviestais valdikliais visas motociklo funkcijas (įskaitant prietaisų skydelį) galima lengvai valdyti paprastu piršto prisilietimu. Taigi galite visiškai valdyti savo mašiną dieną, bet ir važiuodami tamsoje naktį.
Kokybiškas darbas ir puikus itališkas dizainas
SRK 800 RR, kaip ir visi mūsų modeliai, pasižymi maloniu neįkyriu dizainu. Šio lenktyninio motociklo dizainas sukurtas iš geriausių Italijos dizainerių, kurie į šią mašiną įrodė savo aistrą dizainui ir lenktynėms. Maloniai nustebins puikus darbas ir gražios detalės, dėl kurių SRK 800 RR yra tikrai gražus motociklas. Pavyzdžiui, įvardinkime tikrai gražią dygsniuotą sėdynę, kuri būtų papildomas priedas, o ne standartinė kitų prekių ženklų įranga. Išmetimas taip pat turi grakštų efektą, nes jo linijos jau yra švarios ir džiuginančios serijinėje versijoje. Posėdyje esantis gaubtas turi aerodinamines angas ir minimalistines savybes. Galiausiai paminėsime, pavyzdžiui, gražią, aštraus kirpimo kaukę su LED apšvietimu ir išskirtiniais raudonais dažais – visa tai yra serijinis SRK 800 RR!
Turtinga NEMOKAMA įranga – du USB lizdai!
Dešinėje pusėje, prie pat kabinos, patogiai integruotas USB-A ir USB-C lizdas! Jais galite įkrauti, pavyzdžiui, mobilųjį telefoną arba prijungti navigacijos sistemą. Žinoma, USB lizdai turi vandeniui atsparų guminį dangtelį.
Standartinės Pirelli padangos
SRK 800 RR gamykloje komplektuojamas su kokybiškomis Pirelli Angel GT padangomis. Šias padangas dėl puikių savybių vertina motociklininkai visame pasaulyje. Šios sportinės turizmo padangos pasižymi puikiomis eksploatacinėmis savybėmis per visą jų eksploatavimo laiką tiek ant sauso, tiek šlapio kelio. Aukščiausia sportiško vairavimo koncepcija su Pirelli prekės ženklo DNR.
SRK 800 RR taip pat galima įsigyti su 35 kW galia!
SRK 800 RR taip pat galima įsigyti kaip 35 kW variantą, todėl jis atitinka A2 grupės vairuotojo pažymėjimų reikalavimus. Kas puikiai tinka jauniesiems dviratininkams!
Prailginta garantija 3 metams kiekvienam naujam motociklui!
Kiekvienas klientas, įsigijęs naują QJ motociklą iš įgalioto atstovo, be įstatyme numatytos dvejų metų garantijos, nemokamai gaus pratęstą garantiją dar metams. Ši 3 metų garantija taikoma tiek privatiems asmenims, tiek verslo klientams, registruojantiems motociklą IČO. Tačiau mūsų pratęsta garantija turi savo taisykles, ji neperduodama kitam motociklo savininkui, priklauso nuo eilinės techninės apžiūros ir yra ribojama iki 20 000 km ridos.
Techniniai duomenys:
Variklio tipas | 4 cilindrų eilėje, aušinamas skysčiu |
Cilindrų talpa/laikai | 778 cc / DOHC 16 vožtuvai |
Gręžimas / Kėlimas | 67 mm x 55,2 mm |
Variklio galia | 70 kW (95 AG) esant 10 000 aps./min |
Variklio veikimas su RAM AIR | 102 AG esant 10 000 aps./min |
Sukimo momentas | 75 Nm esant 8500 aps./min |
Mišinio paruošimas | Elektroninis kuro įpurškimas |
Paleidimo būdas | Elektrinis starteris |
Sankaba / valdymas | Daugiadiskė šlapia sankaba / trosas |
Pavarų dėžė / transmisija | 6 greičių / antrinė grandinės transmisija |
Emisijos standartas | 5 eurai |
Triukšmas stovint | 95 dB |
CO2 emisija | 109g/km |
Kuro | E5/E10 benzinas |
Maksimalus greitis | 215 km/val |
Važiuoklės konstrukcija | Deltabox tipo rėmas/sūpynės svirties liejimas, profiliuotas |
Priekinė pakaba | Apverstos Marzocchi šakės pilnai reguliuojamos |
Galinė pakaba | Vienas centrinis reguliuojamas amortizatorius |
Priekiniai stabdžiai su ABS | Keturių stūmoklių radialiniai diskiniai stabdžiai 320 mm / ABS |
Galinis stabdys su ABS | Dviejų stūmoklių diskinis stabdys 260 mm / ABS |
Priekinė padanga | 120/70/ZR17 / be kamerų |
Galinė padanga | 180/55/ZR17 / bekamerė |
Matmenys (L, W, H) | 2 080 mm / 770 mm / 1 150 mm |
Ratų bazė | 1 450 mm |
Sėdynės aukštis | 810 mm |
Kuro bako talpa | 16 litrų |
Svoris budėjimo režimu | 214 kg (su visais skysčiais, kuru ir akumuliatoriumi) |
Įrenginių tipas | Spalvotas TFT su navigacija ir veidrodžiu |
Galimybė apriboti iki 35kW | TAIP |
Galimos spalvos | Raudona |