Specifikacijos
Variklio tipas: 2 cilindrų, eilinis, aušinamas skysčiu
Paskirstymo tipas: DOHC / 8 vožtuvai
Variklio tūris: 693 cc
Anga x takas: 83mm x 64mm
Variklio galia: 56 kW (76 AG) esant 8750 aps./min
Sukimo momentas: 68,2 Nm esant 6250 aps./min
Mišinio paruošimas: Elektroninis kuro įpurškimas
Starteris: Elektrinis starteris
Sankaba / valdymas: Daugiadiskė šlapia sankaba / trosas
Pavarų dėžė / transmisija: 6 greičių / antrinė diržinė transmisija
Emisijos standartas: Euro 5
Kuras: E5 / E10 benzinas
Maksimalus greitis: 190 km/val
Važiuoklės konstrukcija: Vamzdinis rėmas / sustiprinta svyravimo svirtis
Priekinė pakaba: Upsidedown Marzocchi / alyvos amortizacija
Galinė pakaba: Horizontalus centrinis amortizatorius
Priekiniai stabdžiai su ABS: 2x radialiniai diskiniai stabdžiai 300 mm / ABS
Galinis stabdys su ABS: Vieno disko stabdys 260 mm / ABS
Priekinė padanga: 130/90/16 / bekamerė
Galinė padanga: 150/80/16 / bekamerė
Matmenys: 2 230 mm / 830 mm / 1 160 mm
Ratų bazė: 1580 mm
Sėdynės aukštis: 720 mm
Kuro bako talpa: 16 litrų
Svoris: 220 kg (su visais skysčiais, kuru ir akumuliatoriumi)
Apšvietimo tipas: Full LED
SRV 700 – modernus kreiseris su 76 arklio galiomis
SRV 700 yra naujos kartos kreiseris. Neabejotinas autentiškas jo stilius derinamas su modernaus dizaino elementais, tokiais kaip plokščias priekinis žibintas ir apvaliais veidrodėliais vairo galuose. Tai stilingas kreiseris, su kokybiškais komponentais (pavyzdžiui, Marzocchi apverstos šakės, Bosch ABS ir galingi radialiniai stabdžiai). Naujos technologijos apima naują 76 AG variklį, LED apšvietimą ir apvalų TFT prietaisų skydelį. Motociklas stebina savo masyvia išvaizda, galingu varikliu ir lengvu valdymu, nes su visa apkrova sveria tik 220 kg. Idealiai tinka motociklininkams, norintiems patirti atsipalaidavusio, bet veržlaus važiavimo malonumą su maksimaliu važiavimo komfortu.
Vienoje eilėje dviejų cilindrų variklis su 76 arklio galių
Šį variklį jau žinote iš ,,adventure" tipo SRT 700. Nepaisant to, nustebinsime tuo, kad tai kitoks variklis, nes jis yra optimizuotas kreiserių kategorijai. Turi skirtingus pvz. skirstomieji velenai + daugelis kitų komponentų modifikuoti. Valdymo blokas sureguliuotas taip, kad sukibimas būtų geresnis esant žemesniems sūkiams. Didžiausia galia net pakilo iki 76 AG (56 kW) esant 8750 aps./min.
Tiksliai veikianti MARZOCCHI važiuoklė
Važiuoklėje sumontuotos tikrai aukštos kokybės šakės ir galinis centrinis amortizatorius iš žinomo prekės ženklo MARZOCCHI, kurį galbūt žinote iš kai kurių Europos motociklų (pavyzdžiui, Ducati ar KTM). Priekinė apversta (aukštyn kojomis) šakė ir galinis centrinis amortizatorius nedelsiant ir tiksliai reaguoja į esamus reljefo nelygumus ir užtikrina lengvą bei tikslų valdymą. Marzocchi amortizatoriai išlaiko komforto ir valdymo pusiausvyrą kiekvienoje važiavimo situacijoje.
Horizontalus galinis amortizatorius
Gražus vamzdinis rėmas dera su bendra motociklo koncepcija. Tai palaiko šio kreiserio sportinį charakterį ir sužadina aplinkinių susidomėjimą. Pridėkite horizontaliai išdėstytą galinį amortizatorių, apverstą priekinę šakę ir turėsite aukščiausios kokybės važiuoklę, kurią įvertins net patyrę vairuotojai.
Rafinuota sėdynė reikliam vairuotojui
Dviejų dalių sėdynė su gražiai dygsniuota vairuotojo sėdyne suteikia puikų vairavimo komfortą net ilgesnėse kelionėse. Jo unikalus dizainas ir autentiškas stilius suteikia SRV 700 reikiamą prisilietimą.
Šiuolaikinė LED apšvietimo technologija
Šiuolaikinę LED apšvietimo technologiją nuo pagrindinio priekinio žibinto iki posūkio žibintų iki galinių žibintų lengva prižiūrėti ir užtikrina optimalų matomumą bei puikų motociklo apšvietimą esant silpnam apšvietimui ir visiškoje tamsoje.
Stilingi veidrodėliai vairo galuose
Veidrodžius galima visiškai nulenkti po vairu. Ši maištinga pozicija mūsų šalyje dar gana neįprasta tačiau turi ir praktinių privalumų. Šiuos ypač įvertins aukštesni motociklininkai, kurie dažniausiai klasikinėje pozicijoje per įprastus veidrodėlius mato savo pečius, o ne vaizdą esantį už jų.
Antrinė diržinė transmisija
SRV 700 gamykloje sumontuota galinio rato diržo pavara. Chopper, bobber ir cruiser motociklai komplektuojami, nes turi ilgas svirties, o grandinė tokiu ilgiu trenktųsi ir į svyravą, ir į įvairius gaubtus. Diržinės pavaros pranašumas yra tai, kad ji veikia visiškai tyliai ir beveik nereikalauja priežiūros. Tačiau didžiausias privalumas yra tas, kad diržas nėra tepamas, todėl valyti galinio rato ir svirties nuo tepalų nereikia.
CST padangos: vairavimo būdo revoliucija.
Neprilygstama kokybė kiekvienai kelionei.
Padangų pramonės lyderis CST Tyres išsiskiria savo įsipareigojimu kokybei, ilgaamžiškumui ir našumui. CST (Cheng Shin Tire), kilusi iš vieno didžiausių pasaulyje padangų gamintojų, naudoja pažangias technologijas ir griežtus bandymus, kad pagamintų padangas, kurios ne tik pateisina, bet netgi viršija vairuotojų visame pasaulyje lūkesčius. Nesvarbu, ar naršote miesto peizažą, ar tyrinėjate nelygų reljefą, CST padangos yra puikus patikimumo ir naujovių derinys jūsų kelionei.
Kokybiška du viename išmetimo sistema su puikiu garsu
Du viename išmetimo sistema užtikrina puikų garsą ir puikią trauką, tuo pačiu metu išmeta mažai CO2. Kompaktiškas, žemai palenktas galinis amortizatorius.
Autentiškas stilius
Autentiškas kreiserio dizainas su bobber stiliaus ratais, dideliu ašaros formos baku, plokščiu priekiniu LED žibintu, plačiomis vairo rankenomis su veidrodžiais ir stilinga dygsniuota žema sėdynė suteikia SRV 700 gražaus ir unikalaus dizaino.
Nemokama papildoma įranga - du USB lizdai!
Be LCD skydelio, ant vairo taip pat yra integruotas USB-A ir USB-C lizdas! Jais galite įkrauti, pavyzdžiui, mobilųjį telefoną arba prijungti navigacijos sistemą. Žinoma, USB lizdai turi vandeniui atsparų guminį dangtelį.
Minimalistinis dizainas
Modernus LED galinis žibintas ir indikatoriai primena šiuolaikinių kreiserių dizaino stilių. Tačiau galinės dalies dizainas yra originalus. Plonas, minimalistinis sėdynės stulpas su stipriomis linijomis rodo tvirtą šio motociklo charakterį.
Galingi Bosch radialiniai stabdžiai su ABS
Stabdžių sistema su ABS ir didelio skersmens priekiniais ir galiniais diskiniais stabdžiais leidžia saugiai sustoti bet kurioje situacijoje. Priekiniai 300 mm skersmens dviejų diskų stabdžiai su radialiai sumontuotomis stabdžių apkabomis užtikrina tiksliai dozuotą stabdymo jėgą.
Skaidrios spalvos apvalus daugiafunkcis TFT skydelis
Ryškus, gerai skaitomas, spalvingas, apvalus SRV 700 TFT skydelis aiškiai rodo esamą greitį, esamą variklio sūkių skaičių, odometrą, kelionės matuoklį, degalų bako kiekį, aušinimo skysčio temperatūrą, pavarų indikatorių ir, be to, jutiklių dėka padangų slėgį ir temperatūrą, kuriuos šis motociklas turi ratuose. Funkcijos gali būti patogiai valdomos ir perjungiamos tiesiai iš valdiklių ant vairo. Be to, jis turi galimybę prisijungti prie vairuotojo mobiliojo telefono, su galimybe rodyti navigaciją, kuri taip pat rodo esamą eismą, arba taip pat leidžia atspindėti mobiliojo telefono ekraną.
Kokybiškas darbas, kuris jus nustebins
SRV 700, kaip ir kiti mūsų modeliai, turi malonų ir pastebimą dizainą. Tačiau tai, kas jus maloniai nustebins, yra gražus darbas ir gražios detalės, kurios sudaro visumą. Pavyzdžiui, įvardinkime tikrai gražią sėdynę, kuri pas kitus prekės ženklus būtų ne standartinėje komplektacijoje, o kaip papildomas priedas. Išmetimas taip pat turi grakštų efektą, kur nėra didžiulio katalizatoriaus. Galiausiai paminėsime, pavyzdžiui, neįprastą prietaisų skydelio ir priekinio žibinto dizainą – visa tai yra serijinis SRV 700!