Specifikacijos
Variklis
Tipas: |
keturtaktis vieno cilindro DOHC |
Darbinis tūris: |
570 ccm |
Našumas: |
44 AG |
Sukimo momentas: |
48 Nm |
Degalų sistema: |
elektroninis degalų įpurškimas (EFI) |
Aušinimas: |
skystis ir alyva, alyva aušinamas stūmoklis |
Pavarų sistema
Pavara: |
2x4 / 4x4, elektra perjungiama |
Transmisija: |
automatinė CVT, P/R/N/L/H |
Variklinis stabdys: |
taip |
Priekinis diferencialas: |
su elektriniu blokavimo mechanizmu |
Galinis diferencialas: |
su elektriniu blokavimo mechanizmu (kaip nurodyta) |
ABS: |
stabdžių antiblokavimo sistema |
Greičio ribotuvas: |
taip, veikia nuo 30 km/h ir daugiau |
Važiuoklė
Rėmas: |
itin atsparus chromo ir molibdeno plieninis rėmas, pailginama ratų bazė |
Vairo stiprintuvas: |
elektrinis, kintamo veikimo |
Važiuoklės: |
dvigubos A formos svirtys priekyje ir dvigubos A formos svirtys su stabilizatoriumi gale |
Pakaba: |
visiškai reguliuojamas, su progresyviomis spyruoklėmis, dujiniai-skysčiu užpildyti amortizatoriai su atskiru kanistru (gale) |
Eiga: |
180 mm priekyje / 210 mm gale |
Stabdžiai: |
hidrauliniai diskiniai |
Ratai: |
14 col. aliumininiai diskai su „Beadlock“ sistema |
Padangos: |
priekinės 26 x 8–14 / galinės 26 x 10–14 (priimtina: priekinės 25 x8–12 / galinės 25 x 10–12) |
Matmenys ir svoris
Bendras ilgis: |
2350 mm |
Bendras plotis: |
1280 mm |
Bendras aukštis: |
1430 mm |
Prošvaisa: |
270 mm |
Ratų bazė: |
1450 mm |
Sėdynės aukštis: |
930 mm |
Svoris be užpildų: |
385 kg |
Priekinis laikiklis: |
kompozicinis, su neslystančiu paviršiumi, 40 kg keliamoji galia |
Galinis laikiklis: |
kompozicinis, su neslystančiu paviršiumi, 80 kg keliamoji galia |
Degalų bakas: |
23 l |
Išmanioji valdymo sistema
Išmanioji valdymo sistema: |
taip (DTU+SDC) |
Ekranas: |
Skaitmeninis LCD ekranas |
Smart-Moving App: |
taip, "Android" ir IOS |
Įranga
Elektrinis vairo stiprintuvas, elektrinė gervė, sėdynė su atlošu, vilkimo laikiklis, priekinis ir galinis kompoziciniai laikikliai, skaitmeninis daugiafunkcinis ekranas, ABS stabdžių antiblokavimo sistema, visiškai šviesdiodinis (LED) apšvietimas, priekinis apsauginis rėmas, galinis apsauginis rėmas, šoniniai apsauginiai rėmai, 14 col. aliumininiai ratlankiai su „Beadlock“ sistema, 26 col. padangos, visiškai reguliuojama pakaba su progresyviomis ritininėmis spyruoklėmis, rankenų apsaugai, išmanioji valdymo sistema (SCS) + „Smart-Moving App“.
|
ABS sistema
Stabdžių antiblokavimo sistema suteikia du pagrindinius privalumus: suteikia daugiau pasitikėjimo stabdant ir labai pagerina keturračio stabdymo galimybes leidžiantis nuo stačių įkalnių ir purvinoje vietovėje, taip pat leidžia išnaudoti visą variklio galią. Tiesą sakant, skirtingai nuo įprastų T3b keturračių, kurių greitis viešuosiuose keliuose ribojamas 60 km/h, AT6 L EPS Limited Black su ABS tokios ribos nėra, todėl galite važiuoti visu projektiniu greičiu.
Gražus ir praktiškas
„Snarler“ yra ne tik nuostabus, bet ir praktiškas. Dėl itin efektyviai apsaugančių plačių sparnų, net ir be papildomų slenksčių ant „Snarler“ būsite vienas švariausių vairuotojų. Nedaugelis keturračių apsaugo nuo purvo taip gerai kaip „Snarler“.
Pažangiosios technologijos
Modernus visiškai šviesdiodinis (LED) apšvietimas puikiai šviečia, suteikdamas transporto priemonei nepakartojamą, brandžią išvaizdą ir puikų matomumą tiek dieną, tiek naktį.
Mechaninis žvėris
„Snarler“ dizainas yra užtikrintas, dinamiškas ir radikaliai skiriasi nuo visų įprastų tendencijų. „Snarler“ yra tarsi mechaninis žvėris miškuose.
Galingas DOHC variklis
Naujausios kartos 570 cm3 skysčiu aušinamas keturtaktis vieno cilindro variklis išvysto 44 arklio galias ir 48 Nm sukimo momentą. Todėl tai yra vienas galingiausių variklių šioje darbinio tūrio klasėje. Stačiausiose įkalnėse ar traukiant sunkius medžius nereikia nerimauti dėl našumo.
CV-Tech automatinė pavarų dėžė
Visiškai automatinė pirmaujančios Kanados įmonės CVTech pavarų dėžė efektyviai ir sklandžiai perduoda variklio galią ratams, užtikrindama visiškai sklandų važiavimą ir pagerindama degalų sąnaudas.
Alyva aušinamas stūmoklis
Specialūs purkštukai iš apačios į stūmoklio pagrindą išpurškia dvi alyvos sroves ir veiksmingai jį aušina. Tai užtikrina išskirtinį variklio patikimumą ir efektyvumą.
Du aušintuvai
Dėl dvigubo aušinimo vandens ir alyvos aušintuvais variklis nuolat veikia esant optimaliai temperatūrai net ir ekstremaliomis sąlygomis.
Ateitis šiandien
„Snarler“ tiesiogine prasme užtikrina revoliucingą jungiamumą. Naudodamiesi Segway Powersports programėle galite nuotoliniu būdu įjungti ir išjungti transporto priemonę, taip pat nustatyti įvairias funkcijas, kad važiuoti „Snarler“ būtų dar maloniau.
AirLock - „Snarler“ galite įjungti arba išjungti nuotoliniu būdu mobiliuoju telefonu.
Automatinis skubios pagalbos skambutis -išsaugokite skubios pagalbos kontaktinį numerį, o įvykus rimtai avarijai ar apvirtus programėlė automatiškai nurodytu telefonui išsiųs SMS žinutę su koordinatėmis.
Prisijunkite - palaikykite ryšį su draugais! Neprisijungus pasiekiami žemėlapiai, vietos nustatymas belaidžiu ryšiu ir belaidė telefonija padeda aktyviai mėgautis kelionėmis drauge.
Vairavimo informacija realiuoju laiku - transporto priemonės duomenys, atstumas iki kelionės tikslo, momentinis sukimo momentas ir galia, dienos rida, greičio žurnalas ir kt. – visa tai yra jūsų mobiliajame telefone.
Pakaba „Extreme Performance“
Visiškai reguliuojami dujiniai-skysčiu užpildyti amortizatoriai su atskiru kanistru ir progresyvios spyruoklės su reguliuojama išankstine apkrova: rezultatas – puiki kelionė, puikus valdomumas ir pasitikėjimas savimi įveikiant sudėtingiausias vietoves.
Itin tvirtas rėmas
„Snarler“ chromo ir molibdeno plieninis rėmas yra daug tvirtesnis už įprastai naudojamus plieninius rėmus. Tvirtas ir patvarus rėmas užtikrina puikų stabilumą ir tobulai tikslų valdymą.
Karalius kiekvienoje vietovėje
2WD / 4WD pavara, du diferencialai* su elektriniais blokavimo mechanizmais ir aukščiausios klasės padangomis, pasižyminčios puikiu sukibimu su kelio danga – su „Snarler“ nelieka jokių kliūčių. * kaip nurodyta
Universalus pagalbininkas
„Snarler“ vilkimo rutulys gali vilkti beveik bet ką. Ant masyvių laikiklių galima pakrauti iki 120 kg svorio krovinį arba pritvirtinti praktiškus priedų laikiklius. Elektrinė gervė patikimai ištrauks jus iš bet kokios situacijos.
Ratai Beadlock
„Snarler“ tvirti ir lengvi „Beadlock“ ratai yra beveik meno kūriniai. „Beadlock“ sistema neleidžia padangai nuslysti nuo ratlankio ir leidžia važiuoti kur kas tvirčiau.
23 l bakas
Su 23 litrų talpos baku galite leistis į žymiai ilgesnę kelionę, patirti daugiau įspūdžių ir ilgiau dirbti, nesirūpindami nuolatiniu degalų papildymu. Dėl didelio bako gerokai padidėja jūsų veikimo spindulys.
Daiktų laikymo skyriai
Kelionėse ir darbe turėti pakankamai vietos yra tiesiog neįkainojama. Priešais sėdynę esančioje daiktadėžėje telpa viskas, ką norite turėti po ranka. Didelę galinę daiktadėžę taip pat galima užrakinti.