Alyva ENEOS Sustina 0W50 alyva ypatingai gerai tinka didelio darbinio tūrio ir didelių apkrovų sportinių automobilių varikliams dirbantiems ekstremaliomis sąlygomis. Alyva išlieka skysta, net esant labai žemai temperatūrai, iki minimumo mažina trintį ir padeda taupyti kurą bei mažina išmetamą kietųjų dalelių ir degimo produktų kiekį.
- −15%
ENEOS Sustina 0W50 4L variklio alyva
ENEOSENEOS Sustina 0W50 4L
ENEOS Sustina 0W50 4L
Apie produktą
Anotacija
Alyva ENEOS Sustina 0W50 yra aukščiausios kokybės 100% sintetinė, ypač plataus veikimo diapazono sportinė variklių alyva, skirta didelio darbinio tūrio ir didelių apkrovų sportinių automobilių varikliams. Išbandyta ir sudėtingiausiame pasaulyje ištvermės maratone Dakaro ralyje.
Apžvalga
Alyva ENEOS Sustina 0W50 alyva ypatingai gerai tinka didelio darbinio tūrio ir didelių apkrovų sportinių automobilių varikliams dirbantiems ekstremaliomis sąlygomis. Alyva išlieka skysta, net esant labai žemai temperatūrai, iki minimumo mažina trintį ir padeda taupyti kurą bei mažina išmetamą kietųjų dalelių ir degimo produktų kiekį.
Savybės
Naudodami patentuotą ZP technologiją ir unikalią nuosavą W bazinę alyvą ENEOS sukūrė pilnai sintetinį produktą su ypatingai stabiliu klampumu dideliame temperatūrų intervale. Jungent šias dvi technologijas pavyko sukurti alyvą itin tinkančią žemoms temperatūroms, mažinančią vidinę trintį ir kuro sunaudojimą (nuo 2% lyginant su kitomis rinkoje esančiomis kurą taupančiomis tokio paties klampio alyvomis).
Ši alyva ypatingai gerai tinka didelio darbinio tūrio ir didelių apkrovų sportinių automobilių varikliams, ilgą laiką dirbantiems aukštoje temperatūroje. Ypatingas atsparumas aukštai temperatūrai ir oksidacijai, kuri labai svarbi turbinoms, daro šią alyvą idealiu pasirinkimu.
Kokybės standartai
API SN (naujausias standartas)
API SN specifikacija- tai yra galutinis patvirtintas kokybės standartas lengvajam transportui. Lyginant su SM, jame naujai apibrėžtos:
Nauja IIIGB seka fosforo sulaikymą teste;
Fosforo didžiausias galimas likutis 0,08%;
Naujos kuro ekonomijos ribos (seka VID);
Griežtesnės susidarančio dumblo ribos (seka VG);
Pakartotinas griežtesnis "TEOST 33C" testas;
Naujas emulsijos testas E85;
Formalizuoti reikalavimai tarpinių apsaugai;
Nauji sutirštėjimo oksiduojantis matavimai "ROBO".