- −10%
LINHAI UTV 1100 D, EPS, T1B bagis
LINHAILINHAI UTV 1100 D., EPS, T1B bagis
Dyzelinis bagis geriausiai dirbantis su aukščiausios kategorijos japonišku „Kubota“ dyzeliniu varikliu, turi viską, ko reikia sunkiam profesionaliam darbui: didelis kėbulas, ant kurio galite pakrauti 500 kg. krovinio, 800 kg priekabą, tvirta važiuoklė su 2x4 / 4x4 pavara, lengvas valdymas ir aukšta darbo etika. Patrauklaus, šiuolaikiško dizaino, kokybišką apdailą ir konkurencingą kainą.
LINHAI UTV 1100 bagis yra vienas patraukliausių pasiūlymų privačiam ir profesionaliam naudojimui rinkoje
„Kubota Diesel“ variklis
„Kubota“ yra kokybės ir patikimumo garantas. Lengvas, galingas ir nereiklus japoniškas trijų cilindrų dyzelinas „Kubota D1105“ garsėja aukštu patikimumu ir ilgu tarnavimo laiku. „E-TVCS“ technologijos dėka variklis turi minimalų triukšmą, didelį efektyvumą ir mažas sąnaudas. Šį nepaprastai sėkmingą važiavimą papildo moderniausia Kanados „CVTech“ automatinė pavarų dėžė.
Elektrinis vairo stiprintuvas
Vairo stiprintuvas palengvina vairavimą ir padidina vairavimo komfortą bei saugumą. Vairo stiprintuvo dėka vairuoti yra daug lengviau, ypač važiuojant nedideliu greičiu ar sukant vietoje, ir net ilgas važiavimas ar visos dienos darbas jūsų nevargins. Tačiau vairo stiprintuvas ne tik nuramina važiavimą ir pagerina valdymą, bet ir veikia kaip vairo amortizatorius, kai priekinis ratas atsitrenkia į paslėptą uolą, skylę ar kelmą. Stiprintuvas sugeria didžiąją energijos dalį, o smūgis neišmuša vairo iš jūsų rankos.
4x4 pavara su dviem diferencialais ir „Turf“ režimu
Elektra sujungiama visų varančiųjų ratų pavara su priekiniais ir galiniais diferencialų blokavimas, garantuoja puikų pravažumą bekelėje. Vienu mygtuko paspaudimu galite pasirinkti galinių ar visų varančiųjų ratų pavarą, taip pat galite įjungti abu diferencialus, kad ženkliai padidintumėte sukibimą ir sukibimą. Be to, jūs turite stiprų sumažinimo greitį sunkiausiam darbui, stačioms kopoms ir sunkių krovinių tempimui. „Turf Mode“ režimas ypač naudingas važiuojant tvarkinga veja arba sukant nedideliu spinduliu. Šiuo režimu varomas tik galinis dešinysis ratas. Kadangi du galiniai ratai nėra sujungti, UTV pasisuka lengviau, vingiuoti bėgiai nesudaro ir padangos neplėšia vejos.
Nepriklausoma pakaba
Tvirta važiuoklė su žemu svorio centru garantuoja puikų stabilumą ir puikų valdymą bekelėje. Visi ratai yra nepriklausomai pakabinami ir spyruoklinami lengvai reguliuojama pakaba. Didelį manevringumą ir puikų manevringumą taip pat užtikrina elektrinis vairo stiprintuvas ir labai mažas posūkio spindulys.
Didelis krovinių skyrius
Į erdvų išvertimo korpusą galite sukrauti viską, ko reikia - net pusė tonos nėra problema. Atveriamas / nuimamas galinis bortas, įskaitant šoninius bortus, leidžia lengvai paversti plieninį korpusą dideliu praktišku dėklu. Dujinių statramsčių dėka kiekvienos apkrovos sudėtis yra žaislas.
Ergonomiškas valdymas
Vairas, pavarų svirtis ir visi valdikliai yra aiškiai ir ergonomiškai išdėstyti. Viskas yra tiksliai ten, kur to intuityviai tikiesi, valdymas visai natūraliai patenka į rankas. Darbas yra lengvesnis, vairuojant jūsų dėmesys neblaškomas, jūs visada valdote vairavimą.
Galingi stabdžiai
Didelių matmenų diskiniai stabdžiai suteikia įtikinamą stabdymo jėgą. Stabdžiai yra lengvai nuspėjami ir patikimai sustabdys jus net esant dideliam kroviniui ar pilnai pakrautai priekabai.
PRIETAISŲ SKYDELIS
Prietaisų skydelis su mėlynu apšviestu ekranu yra lengvai skaitomas ir pateikia visą svarbią informaciją. `Skaitmeninis tachometras, skaitmeninį spidometrą, ridos rodiklį, darbo valandų indikatorių, įjungtą 2WD / 4WD indikatorių, aušinimo skysčio temperatūros indikatorių, skaitmeninį degalų matuoklį, pavarų indikatorius, tolimųjų šviesų, posūkio rodiklius, ir variklio indikatorių.
Bazinė įranga
Patikimas „Linhai UTV1100 Diesel“ taip pat įtikina savo dosnia įranga, kurios kaina jau yra pagrindinė. Į standartinę komplektaciją įeina, pavyzdžiui, elektrinis vairo stiprintuvas EPS, ypač stipri gervė su 2000 kg. traukos jėga, sulankstoma kojų apsauga, priekinis apsauginis rėmas, plieniniai apsauginiai šoniniai rėmai, 14 colių ratai su šešių sluoksnių padangomis, atsparus UV spinduliams plastikas, ROPS sertifikuotas apsauginis rėmas, vilkimo įtaisas (akių smeigtukas), suoliuko sėdynė su saugos diržais įgulos saugumui padidinti, daiktadėžė prietaisų skydelyje, dvigubi projektoriaus žibintai, dienos šviesos dienos šviesos žibintai arba akustinis atbulinės eigos signalas.
Variklis
Modelis: | „Kubota Diesel D1105-E3B“, pagaminta Japonijoje |
Tipas: | 4 taktis skysčiu aušinamas trijų cilindrų |
Apimtis: | 1124 cm 3 |
Gylis x smūgis: | Ø 78 x 78,4 mm |
Suspaudimo laipsnis: | 24: 1 |
Variklio galia: | 24,8 AG |
Sukimo momentas: | 72 Nm @ 3000 / min |
Aušinimas: | skystis + elektrinis ventiliatorius |
Varomoji sistema
Vairuoti: | 2x4 / 4x4, elektra perjungiami, 2 rakinami diferencialai |
PAVARA: | automatinis, CVTech, L / H / N / R su atbuline eiga + variklio stabdys |
Diferencialo blokavimas: | elektra abu diferencialai |
Galios perdavimas: | kardaniniu velenu |
Važiuoklė
PAKABA Priekyje ir Gale | nepriklausoma (IRS), dvigubos A rankos |
Amortizatoriai Priekyje ir gale: | hidrauliniai amortizatoriai su reguliuojama spyruokline išankstine apkrova |
Stabdžiai hidrauliniai diskiniai Priekiniai / Galiniai: | 2x / 2x |
Ratai, padangos R14 priekyje / gale: | T26 x 9 - 14 / AT26 x 11 - 14 |
Rankinis stabdys: | mažas |
Matmenys ir svoriai
Bendras ilgis / plotis / aukštis: | 3018 / 1520 / 1905 mm |
Sėdynės aukštis: | 915 mm |
Šviesos aukštis: | 240 mm |
Ratų bazė: | 1930 mm |
Svoris be krovinio: | 700 kg |
Maksimalus kraulumas: | 500 kg |
Traukimo jėga: | 800 kg |
Kuro bakas: | 35 ltr. |
Kėbulo krovinių skyriaus matmenys: | 1020 x 1470 x 400 mm |